Biztos vagyok benne, hogy nem csak nekem volt olyan autóskártyám, amiben kézzel rajzolt autók voltak. Ebben a pakliban volt egy bizonyos lap. Mindenki ezt a lapot akarta "handba". Miért? Mert mi, akik valaha játszottunk ilyen kártyával, csak szánalmas poén-kísérletnek tartunk minden csákknoriszozást. Elismerjük, hogy Chuck Norris mindent visz. De mi tudjuk, hogy a Lola T még őt is!
Mint arról beszámoltunk, az Audi megalkotta és be is mutatta a Megbízhatósági Világbajnokságra (World Endurance Championship) tervezett autóját. Alaposan újragondolták a korábbi R18-ast, sokat dolgoztak rajta. De minek? A Lola ezt sokkal egyszerűbben megoldotta a megjegyezhetetlen Lola B12/60 LMP1 kapcsán.
Ha csak nem nyerik magukat hülyére ezzel az autóval, én meg nem jegyzem a nevét...
A videó alapján 90 mp alatt végeztek. Na jó, nyilván nem. Kissé közhelyesek a hozzávalók, még a "Lola Magic" is szánalmasan hangzik. De leginkább a képi megvalósítás tartozik a ciki kategóriába. A névből és a videóból tökéletesen látszik, hogy a Lolának semmi köze a marketinghez. Biztos ismerős mindenkinek az érzés, amikor kényelmetlenül feszeng a TV, vagy egy internetes videó előtt, mert annyira kínos(an rossz), hogy zavarba jön, amiért nézi. Nos, zseniálisan hozzák ezt a feelinget.
Hogy miért nem mondok valamit adatot is az autóról? Mert míg mindenki rengeteg technikai jellemzőt tesz közzé a frissen bejelentett szekerekről, hogy minden autóbuzi már előre csorgassa a nyálát, addig a Lola - ismét kiváló marketing fogással - nagylelkűen annyit árul el, hogy kétliteres, turbós Mazda motor dolgozik benne. Értem én, hogy ők az ALMS császárai és nem kell semmit magyarázniuk, de engem akkor is érdekelne néhány dolog.
Formás, de a tarajos megoldás sokaknak bántja a szemét
De most komolyan, annak ellenére, hogy kicsit piszkálósra sikerült, nagyon várom már, hogy mit mennek a Lolák. Rosszak biztos nem lesznek, elvégre tavaly a bajnokságot is megnyerték. A héten indul a WEC, március 17-én az első állomás a Sebring 12H lesz.
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem